hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. október 24., szombat

Rosebud scrubby

Még tavaly megvettem a fonalat. A leírás szerint egy hosszú csíkot kell kötni, melynek egyik vége kicsit keskenyebb, mint a másik. Ezt követően lazán fel kell tekerni és pár öltéssel az alját összevarrni. 

Gyors és egyszerű projektnek tűnik, de engem "nyugtalanított" a feltekerni és összevarrni rész. Hiszen ezen múlik a külseje. Nekem kell a formáját meghatározni, hiszen hiába van jól megkötve, ezen áll vagy bukik.

 

Először próbáltam újítani és rossz irányba tereltem magamat. Jóval több szemet vettem fel, mert az elnevezés alapján a végeredmény kicsi. Gondoltam, ha már csinálom, legyen normál méretű. Azután rájöttem, hogy nem oldalra, hanem felfelé (is) kell terjeszkedni, ha nagyobbat akarok. Így az előírt 72 szem helyett 90 szemet szedtem fel és kettővel több sort kötöttem az elején. Ezt követően több lépcsőben láncoltam le.

Két motring állt rendelkezésemre, ebből a szerkezetében érdekes és kicsit érdes, teljesen akril fonalból. Szerintem nagyon tetszetős a látványa.

A fürdőrózsára csináltam akasztót, amibe egyúttal a kézfejünket belebújtathatjuk és így pont a tenyerünkben helyezkedik el a rózsa. 

 

Fonal: Red Heart Scrubby (Glacier, Duckie)

Tű: 4,5 mm

Minta: Small Rosebud Scrubby

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jópofa...Még sosem láttam sem fonalat sem kész mütyürt belőle.. Ez csak dísz, vagy használni is lehet valamire?
    Olvastam a koszorús bejegyzésedet...Mindent a vírusra fogva, rettenetesen felment az ilyen kellékek ára...Ráadásul hoztak egy új jogszabályt, hogy pl nem szedhetsz az útszélén koszorúnak vesszőt, és amiből az alapot készítik...Külön engedély, és külön fizetni kell... a moháról meg nem is beszélve...Mi évek óta nem dolgozunk mohás koszorúkkal, mert ha túl frissen szedik, mire hozzánk kerül,a nedvességtől penészes lesz, vagy fakó, száraz, hiányos... és ráadásul drága is...Arról nem beszélve hogy a sírt megfogja...Valamikor csak természetes anyagokat használtunk, szalmavirág és társai, ezek úgy szintén a párás levegőt nem birják, az első párától, esőtől tönkre ment,. Csillagászati áron hozzák be a selyemvirágokat, poliform virágokat, külön adóval spékelve.. Az adózásáról meg nem is beszélve...Nagyon számolni kell, hogy maradjon hasznod, ha már dolgozol vele...
    Sokan maguk probálják elkészíteni... sok minden kell hozzá, nem biztos hogy megéri, mert láttam boltokba, mennyiért lehet a cuccokat hozzá összeszedni...Bocsi hogy kicsit hosszú lett.

    VálaszTörlés
  2. A fonal speciális és bár nem próbáltam ki az ígéret szerint használható darab. Külföldről kaptam, itthon nem forgalmazzák. Köszönöm, hogy írtál a koszorúval kapcsolatban. Nem tudtam a jogszabályról. (Cukik.) A száraz termések még előző évekből valók. A zuzmót, alapot vásároltam csak. (Szívtam is a fogamat.) A többit gyűjtöttem.

    VálaszTörlés
  3. Sokkal olcsóbb ha szalma alapot vásárolsz ,és azt körbe kötöd, zöld valamivel(fenyő, tuja, vagy bármi.. és szebb is)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...