hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. október 17., szombat

Rám köhögött...

Újabb maszk. Rég transzferáltam. Meglepetésemre zökkenőmentesen ment. Mivel az illóolaj nem hoz koromfekete végeredményt, ezért az volt a terv, hogy textilfilccel átrajzolom. Tragédia lett. Nem tudom, hogy függ-e a filc minőségétől. A legolcsóbb filcet választottam, ami 300 Ft, nem tudom, hogy az 1300 Ft-os mit tud. Az anyag szövetszálai a tintát tovább futtatták az anyagon. 

A szabásminta a lehető legegyszerűbb; ez. Keskeny arcúaknak szélességre elég kisebb és az oldalán kisebb. 

 A belső részén a háttérben látható ibolyás anyag van.

4 megjegyzés:

  1. ÁÁÁ de ügyes vagy...Az első pillanatban azt hittem, hogy tényleg megtörtént...Ugyanis volt ilyen esemény... az utcán, mentek és odaléptek az illetőhöz és rá köhögtek...és röhögve elszaladtak.Én is maszkot varrtam, de maradtam az első verziónál...most is utálom, és naponta esetleg egyre tudom magam rábeszélni...

    VálaszTörlés
  2. Tavasszal valóban rám köhögtek, de nem szándékosan. :S

    VálaszTörlés
  3. Én átlagban nem varrok heti egyet. Mindig azt gondoltam, nem varrok többet, ezért mindig kidobtam a szabásmintát. Így ahányszor belekezdek annyiszor új a minta is. Unom őket. Lassanként úgy vagyok vele, hogy csak családtagnak varrok. Mindenkinek van kezdőkészlete, nem nagy kunszt akár kézzel megvárni.

    VálaszTörlés
  4. Megvárni (de meg is lehet várni mire kész lesz)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...