hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. október 20., kedd

ZokniKal

Körülbelül egy hónapja vettem a bátorságot és rákérdeztem, hogy mit jelent a Cal. Sokszor láttam már ezt a kifejezést és mivel mindenki olyan egyértelműen használta, számomra ez azt sugallta, hogy illet volna tudnom. Valami olyasmit jelent, hogy közös horgolás, így a Kal közös kötés. (Angol rövidítések.)

 

Ebben az esetben nem is igazán közös kötés. Nem adott a minta, mégcsak nem is a végén tudja meg az ember, hogy mi lesz belőle. A feladat annyi, hogy hónap végéig kötni kell egy pár zoknit a kiíró fonalából, aminek minimum 50 grammnak kell lennie.

 

Jó sokáig húztam, mert még hónap elején belekezdtem, de most már sok volt a zokniból az utóbbi időben. Hétvégén lett kész. Talán nem kellett volna kétszer ugyanazt a mintát kötnöm. Viszont a sima-fordított váltakozással elég mutatós és egyszerű a zokni. Na az persze nem jutott eszembe, hogy a talpát teljesen feleslegesen készítem mintásra. :O

 

 Fonal: KicsiKató Aquamarine, Dolores

Tű: 2 mm

Fonalszükséglet: 57 gramm

Minta: Hermione (Dreams in Fiber)

4 megjegyzés:

  1. Én SAL-nak tudtam, és többször vettem részt, közös... himzés, kötés...mi egy egymás...Nagyon ügyes vagy... irtam már... Facén találtam egy nagyon jó "oktató" részt, hogy kell ezt azt kötni...és zoknit is... A sapid is nagyon szuper lett.!
    Én a count-tal voltam igy...Sokszor nem is tudom mi mit jelent...

    VálaszTörlés
  2. Remélem sikerül megnyítnod...

    https://www.youtube.com/results?search_query=zoknik%C3%B6t%C3%A9s%205%20t%C5%B1vel&fbclid=IwAR3CAaQI5w8KWUVStqwDifGNrWIiCLHQthiR04JHh7v-UMc4sToO7XpJ6FM

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm, majd gépről megnézem, mert így nem nyitja meg.

    VálaszTörlés
  4. A knit kötés, a crochet horgolás, az AL fogalmam sincs mi. 😄

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...