hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. október 4., vasárnap

Átváltozás

 Ilyenből:

 

ilyen


lett.

Bár azt mondtam, hogy soha többé maszkot, kivételt tettem. Hozott kendőből maszkok. Nem repestem, amikor megláttam az anyagot, mert tartás nélküli. Azért annyi szerencsém volt, hogy a gép vitte anélkül, hogy "bedarálta" volna az anyagot. Szóval boldogultam vele. 

Mivel az előzőek szabásmintáját már kidobtam, ezért a neten szembe jövő elsővel dolgoztam, amely ez.

Még egyszer mondom: Soha többé maszk varrást! :)

2 megjegyzés:

  1. Milyen ügyes vagy.. én csak a gondolatig jutottam, hogy kell varrni maszkokat...Annyira nem akarom... nem fűlik a fogam hozzá..

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Nekem se volt kedvem, csak túl akartam esni rajta, mert vannak egyéb teljesítésre váró kívánságok is. Jön a karácsony is. :)

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...