hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. november 7., szombat

Téli holmik - csizma

Úgy adódott, hogy kudarcra futottam egy pulóverrel. Voltaképpen csak a mérettel nem voltam megelégedve, de ahhoz kötöttem egy hetet, hogy erre rájöjjek. Rosszulesett és nem is bíztam annyira a lendület további folytatásában. Valljuk be egy pulóver kötése elég nagy falat és monoton. Viszont pénteken ihletbe lendültem és szokásommal ellentétben karácsonyfadíszek horgolásába kezdtem saját kútfőből.

Tű: 2,5 mm

Fonal: Ice Yarns Demo Cotton (arany)

Drops Cotton Merino (piros)

Schachenmayr Baby Smiles Lenja Soft  (fehér)

A kellő hatást bennem kiváltotta. Gyors sikerélményt hozott. Az aranyszínű fonal érdekes. Egyrészt nem is emlékeztem először, hogy nekem van ilyenem. Utána már rémlett, hogy egy karácsony előtti időszakban vettem. Másrészt csalódást is okozott, mert nem egyenletes a felülete. Néhol kétszálas, olyan mint ha szöszös lenne és ezek a kis bolyhok fehérek. Viszont úgy érzem, hogy van benne lehetőség még.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...