hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. december 21., szombat

Pulcsis patkány

2020. a patkány éve a kínai horoszkóp szerint, mint ahogy később, a kötés megkezdése után megtudtam. Én azért vágtam bele, mert tetszett és egyszerűnek tartottam. Mivel a cirmos fonal nem jött be, ezért az elsőként kezembe akadó vajszínűvel kezdtem el... Biztosan az ünnepre kivixolta magát a kis jószág. A bajusza hasonlóképpen készült, mint a macskáé... és nem, nem akaródzik rövidebbre vágni.


Nehezen találtam hozzá megfelelő háttérszínt, mintát. Szerettem volna ha látszik a helyes kis bajusza. 


Kapott pulcsit is. A mai divatnak megfelelő ünnepi kivitelben, hópehellyel az elején. Remélem, karácsonykor valaki lecsap rá.


Fonal: homály fedi, tettem hozzá egy mohair szálat is
Tű: figurához 3,5 mm, pulcsijához 4,5 mm
Minta: Knitted Mouse (Anna Karelina)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...