hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. december 23., hétfő

Mini karácsonyfa hugarocell alapra

A hungarocell kúpból eredetileg Húsvétra kakas lett volna. Mindent beszereztem hozzá, de egy sajnálatos esemény miatt nem került sor rá. 

Utána megláttam egy orosz oldalon egy mini karácsonyfát, pontosabban annak több variációját és nagyon tetszettek. El is határoztam, hogy amint lesz időm és odáig jutok még idén megvalósítom. Jó kis mindent benyelő projekt. Gyűjtögető életmódot folytatok és valamit már évek óta tartogatok. Megtetszik, pár darab és vár az ihletre. 

Nagyobb a felület, mint amire számítottam. Koncepció nélkül kezdtem el ragasztgatni. Készítettem hullámpapír több rétegéből dobozt, melyet szalaggal vontam be. Szereztem diót. (Lehetett volna még mogyorót is.) Folyamatosan gyűjtögettem a kis tobozokat. A csengettyűket ragasztottam fel elsőnek, azután a gömböket és utána a már felsorolt dolgokat és pár apróságot; háncsot, filc hópelyhet, szárított termést. Hézagos, üres, össze-vissza volt a látvány. 

Piros és zöld gyapjút formáztam gömbbé, azokat is felragasztottam. Az elemek formájából adódóan még mindig voltak zavaró hézagok. Ekkor jött az ötlet és elővettem a tömőanyagot. Ennek felhelyezése - néhol ragasztottam, néhol tömködtem - után költözött élet a kis fenyőbe. Olyan igazi havas, hamvas, téli, ünnepi, habkönnyű hatású. Csillogó dekorgumi hópelyheket ragasztottam. Hajlakkal fújtam be és műhavat szórtam rá. Ez nem volt annyira jó ötlet. Egy ecsettel a javát lesöpörtem, így itt-ott csillan, nem pedig olyan, mint gyermekkoromban a kötött kesztyű hógolyó formázás után.

A tetejének domborulatát befedtem hánccsal és gyurmából csillag formát vágtam, szárítottam. Ez lett az ékessége a karácsonyfának. Megszórtam csillámporral (ha lúd, legyen kövér, egyszer van karácsony). Szalaggyapjút is kapott kiegészítésül.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...