hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. december 22., vasárnap

Edényfogó

A ciklámen alapot két éve tűztem. Azóta váratott a sorsára, pedig már akkor elhatároztam, hogy mi lesz belőle. Mint sem jellemzi jobban, hogy milyen nyögve-nyelősen készült, mint az, hogy utána valamikor elkészítettem a kétszer két felet az elülső részére és ismét állt. Most kapóra jött, hogy a java kész volt. Idén az volt a dolgom, hogy a szélére meglévő anyagból ferdepántot készítsek, összedolgozzam az elemeket, akasztót varrjak. Mégis nehezen készült el. Tartottam tőle, hogy nem fogja a gép vinni és mivel készítettem hasonlót, már túlléptem az edényfogó témakörén. (Hiába, nem szeretek ugyanolyat készíteni.)


A szalagnak külön örültem. Már nem is emlékeztem rá, hogy van ilyen itthon. Színben illik a fogóhoz, laza, könnyű szövésű, tehát nem volt külön küzdelem a felvarrása.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...