hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. december 17., kedd

Dagi kandúr

Eredetileg más állatot akartam kötni és elővettem ezt a rég tartogatott, puha, akril, rövid színátmenetes fonalat. Pár sor után éreztem, hogy a kiszemelt jószághoz ez nem lesz jó, túl tarka és rájöttem, hogy ez cirmos macska. Így nem bontottam le az addig elkészült munkát, hanem haladtam tovább. Igaz, már minta nélkül. De tán csak nem fog ki rajtam két gömb és pár henger? Mondom ezt természetesen úgy, hogy nem akarom lekicsinyleni a saját munkámat. Azzal bíztattam magamat menetközben, hogy nem lehet elszúrni, legfeljebb kicsit soványabb vagy kerekebb lesz, más karakter. A fülének mintájára büszke vagyok, jó lett az elgondolás.

Mindent beszámítva, bármilyen kicsinység, tizenkét elemből áll. Plusz az összedolgozás, gombvarrás, arc adása. Csak nem lett olyan kis munka, mint amire számítottam. A bajuszát gyöngyfűzésnél használt fűzőszál adja, a szemei egy-egy ónix gyöngy. Sajnos a képen nem látszik, de ahogy másképp vetül rá a fény, már pici mozgatásnál is másképp csillan, ezzel igazibb hatást keltve. Igyekeztem a pofijának is "jellemet" adni. Kicsit ugyan beleveszik az egyébként cicának való cirmos fonalba. Van orra és hímzőfonallal formára húztam az arcát.

Kandúrka? Hova lett a csupor tejföl?


A nyakában csilingel a csengettyű és úgy néz ki, mint Döbrögi, mint akié a világ.




Fonal: A cirmos fajtáját homály fedi, a smaragd színű Himalaya Everyday
Tű: 3,5 mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...