hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. december 4., szerda

Kék bármitartók

Számomra az volt az elsődleges cél, hogy ne foglalja a helyet a fonal. Igazi sikerélmény volt a nagy. Minden stimmelt vele. Szép a kezdeti kör, nem látszanak az alján a sorzárások és az oldalán se. Szabadon járhatott a fantáziám, mert volt mind a két fonalból kellő mennyiség.


Megmutattam az egyik munkatársamnak és jött a megjegyzés "Szép, szép, de minek?". Nem tudom, hogy miért adok ilyenre, holott tudom, hogy a családban van olyan, akinek tetszik. Ráadásul örömmel, lelkesedéssel készítettem. Kicsit kedvemet szegte. A második már nem is ment ilyen gördülékenyen.


A kisebbiket magamnak készítettem, mert nekem még nincs. Direkt kicsit akartam, ne vonzza a csecsebecse halmozást. (Tehát lényegében értem mire akart kilyukadni a kolléganő, de hiába törekszem, hogy ne legyen semmi elől, előbb-utóbb csak kikerül valami és mivel abban az időszakban szükség van rá lehet, hogy napokig, esetleg hetekig marad.) Tehát nem akartam nagyot, ne legyen az, hogy úgyis van egy bármit benyelő tetszetős dobozkám és uppsz, mindent bele lehet söpörni. Azt is akartam, hogy ne lássanak bele illetéktelenek, díszítsen, diszkréten meghúzódjon. Olyan kis vicces külsejű. Az oldalának mintázata visszaidézi a férfi paracord zsinórból készült karkötőket. A teteje - ami szándékosan öblös - pedig Makk Marcit vagy egy svájci sapkát. (Lehet, hogy élénk a fantáziám.)


Fonal: Lovely Cotton (tengerészkék)
Bobbiny (petrolkék)
Tű: 7 mm
Minta: a nagy saját fantáziám szerint, a kicsihez segítség itt

3 megjegyzés:

  1. HÚha...bevallom, ahogy idejöttem, megakadt a szemem a kockás varrásodon, hogy milyen szép, pontos... és valahogy nem is vettem észre a tartókákat, peddig igy utolag nézve, nagyon szépek, aranyosak...csak ahogy olvastam, akkor jöttem rá, hogy a horgolásról van szó...
    Mindig voltak, lesznek irigy, hozzá nem értő emberek, aki, visszahúzznak bennünket...Sajnos átkelllépnirajtuk...
    Tudom milyen érzés...Ne hagyd magad eltántorítani!Szép napot!

    VálaszTörlés
  2. Videót is láttam.. jó kéz kell hozzá,és váll..Nem is gondoltam, hogy ilyen egyszerű a minta, legalábis annak tűnik

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! A varrás anyum munkája. Az anyagválasztása háztartási géppel nem is a legegyszerűbb. (Pólóanyag.) Ami a tárolókat illeti: rá kell jönni a logikájára. Főként a sorzárás a kritikus, mert ennél a vastagságnál nagyon szembetűnő, ha azt a módszert használjuk, amit mondjuk egy ruhadarabnál. Kicsit más technikát kell alkalmazni, hogy fel se tűnjön nagyon, hol kezdődik a következő sor. Igen, jó kéz kell hozzá. Nem lehet gyors egymásutánban készíteni, de cserébe gyors és mutatós darabok.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...