hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. december 3., péntek

Christopher

 Az ünnepi előkészület következő darabja.

Rájöttem, hogy elég nehéz műfaj ez. Minél kisebb az amigurumi és minél kisebb tűvel kell készíteni, annál nehezebb. Hiszen itt nincs, hogy csak száguld az ember oda-vissza vagy körbe-körbe. Itt számol, koncentrál és én egyszerűen nem tudom gyorsan csinálni. 

Az első igazán drótozott. Dísznek szánt darab. Áll is, mint Katiban a gyerök! :) Több dolgot megtanultam. Jó a bankkártya, csak nem úgy ahogy én használtam. Az igazi az lenne, ha valami más eszközt találnék hozzá, mert olyan sík a felülete, hogy a ragasztó nem fogja. Hogy a munka hevében fokozottan figyelni kell arra hogy nehogy sérülést okozzon a drót. Akárhogy is csinálom, a drót karcol. 

Az ádáz küzdelem egy belevaló hóember lett, aki fixen áll. A folyamat során némely megmozdulásomra büszke voltam. Ebben a műfajban elég egy jobban avagy kevésbé meghúzott fonal, már nem is azt a hatást kelti amit akarunk. Gyönyörűen jött ki a kalap díszcsíkjának találkozása. (Kár hogy nem látszik.) A szájának a vonala sem szögletes. Szépen sikerült a talpának alja, a ráragasztott bőrdarabnál nem folyt ki a ragasztó és nem is fityeg. Eredetileg az arcpírt horgolni kellett volna, no de ki látott már kiemelkedő pirosságot? Nekem tetszik így is.

Nem látszik, hogy mennyi meló volt vele... Végül le is mondtam a nadrág horgolásáról. Pedig először amiatt tetszett meg igazán. Így azonban inkább hóemberes... három feketeséggel a hasán.

 Minta: Christopher the snowman (Svetlana Maksimenko)

Tű: 3 mm

Fonal: Barka Gilice medvebocs, ananász, borbolya

Drops Nord navy blue

Vlna Hep New Camilla fehér

Coast DK amber

Fonalszükséglet: 185 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...