hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. december 5., vasárnap

Karácsonyi kopogtató

 A fő szempont a gyors kivitelezhetőség volt. Nem bántam meg, hogy elveimet feladva megvásároltam ezt a két szép fonalat. Ráadásul nagyon jó minőségűek, nincs bennük csomó. Egy helyen láttam az egyikben géppel varrva a toldásnál.

Bár nem egy nagy mutatvány valamit rövidpálcával körbehorgolni, mégis néztem videót hozzá, hátha van valami trükk, hogy ilyen vastagságú darabot hogyan kezelnek. Trükköt nem láttam. Mivel nem akartam, hogy állandóan mozogjon az egész az öltések folyamán, magam adagoltam kézzel a hungarocell belső részén a horgolásra szánt hurkokat. 

Amit magam dolgoztam ki - kis energiabefektetéssel nem találtam hozzá videót - a harang. Elsőre összejött. 

Fonal: Bármitartó Light

Tű: 8 mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...