hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. december 5., vasárnap

Karácsonyi bármitartó

Az előző bejegyzés fonalából készült kész alapra. Volt két alapom, amit hobbiboltban történő két különböző látogatásomkor vettem. (Hiába, hörcsögölni kell.) Elővéve őket, meghökkentem. Egyik apró lyukas, kis lyuktávolsággal. A másiknál pont ellenkezőleg. Azt már ránézésre láttam, hogy a nagy lyukashoz ez a fonal nem lesz jó. A kicsi lyukassal tettem egy próbát.

Íme az eredmény:


Egészen jól lehetett vele bírni. A kezdeteknél 4,5, később 5,5 tűt használtam. Részint a lyukaknál nem is boldogultam volna mással, részint az alsó minta vastagabb.

És még találtam mustárszínű díszgombot is hozzá. Először gondolkoztam azon, hogy a belsejét kifestem, arany színű csillagokat kap akrilfestékkel. Viszont nem akartam akkora macerát, hogy még sablont készítsek hozzá. Kapott egy szintén karácsonyi, szürke alapon fehér hópelyhes filcet. Így legalább nem az a kopogós, merev érzetű. Meg végre én is haladtam a korral és egy projektben össze tudtam hozni a szürkét és a mustárt (hivatalos méz szín).


Itt láthatóak a lyuktávolságok:


Imádom. Gondolkoztam azon, hogy el se ajándékozom. A két egyenként 300 grammos fonalból - amely gyönyörűen volt feltekerve - adagonként 175 gramm maradt még a kopogtató és a kosár elkészítése után.

Az alján található minta ennek a videónak a segítségével történt.

Fonal: Bármitartó Light

Tű: 4,5 mm és 5,5 mm

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...