hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. november 21., vasárnap

A kis herceg

Amikor megláttam a figurát, egyből a kis herceg jutott eszembe. Nagy kedvet éreztem az elkészítéséhez. Nem tudom, hogy volt-e dolgom ennyire sziszifuszi figurával. Sokféle eszközt kellett használnom. Fonalakat, cérnát, drótot, gombot, szalagot, biztonsági szemet. Kellett ragasztani, hajlítani, tömni, varrni.

Lehet, hogy nem is úgy volt, de nekem hosszúnak tűnt a folyamat. A zoknijára nem tettem csíkot, mert nem tetszett az, hogy körbe kell tekerni... és hogyan áll meg? Öltögetni nem akartam, a ragasztás meg úgy is meglátszik egy vékonyka fonálnál. Már ha egyáltalán megfogja. 

Először használtam drótot. Tényleg jó tartása lett tőle, de éppen hogy nem áll meg tőle. Használtam merevítést a cipő talpába, de amit segítségül hívtam - lejárt bankkártya - nem vált be. Csúszós is és meglehet, hogy csak akkor állt volna meg, ha jóval nagyobb a talpa. 

Nem csináltam olyan bőre a nadrágját, mint ahogy a leírásban. Nekem az már túlzó. Azt se értem, hogy az a mellény - amit a képen visel a baba - mitől olyan rövidke. Vastagabb fonallal dolgoztam, így a mellényt és a kabátkát is kisebbre kellett venni széltében és hosszában is. A hajánál már a harmadik körnél feladtam a tudatosan szemekbe öltést, hiszen nem sokat láttam az egészből. 

Amíg el nem jön a karácsony nálam lesz dísz a kis drága!

Minta: Arthur (Aikaterini Nikolaidou)

Tű: 2,5 és 3 mm

Fonal: Gilice paszuly, mandula, borbolya, kerekerdő színekben

Drops Nord szürke és farmerkék színekben

Cable 5 Oro fehérben

Perle 8 a mellény hímzéséhez zöldben

a hajához buklé fonal

Fonalszükséglet: 235 méter

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...