hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. március 6., szombat

Répa, bárány, nyuszi és tyúk

Időről-időre felbukkannak a neten olyan kis zenés videók, melyek gyorsan elkészíthető cukiságok elkészítését mutatják. Általában nem ugrok nekik, mert bármily egyszerűnek tűnnek a végén kiderül, hogy időigényesebbek, sziszifuszibbak, mint először gondoltam volna.

Az ördög a részletekben rejlik és én kiváltképp azokba szeretek belemerülni. Zavar, ha a jobb és a bal oldal hellyel-közzel nem egyforma, de ellentmondva magamnak nem szeretek sablonrajzolással bíbelődni. Uccu neki az ollót. A tyúkok valóban nem nyerték el a tetszésemet. Túl sok részletet tartalmaznak. A többi tényleg villámgyorsan elkészíthető. 

A kipróbálásukat az is ösztönözte, hogy pár hete ajándékba kaptam ezeket a szemeket. Első ránézésre nem tudtam mihez kezdjek velük. Második gondolatra már tudtam, mint ahogy azt is, hogy az ajándékozónak jól fog esni, ha látja, nem hiába vette.

Itt még nincs lekerekítve a felső sarkuk:



És belép a képbe a bárány és a répa is. (Itt már belejöttem.) 


Végül megvalósult a cél: alkottam valamit és ez jó érzéssel töltött el. Most várják az asztalon a bevetést. Ha arra járok, gyönyörködök bennük. A belsejük három-három pici csoki tojást rejt.

Az elkészítéséhez papír, olló, ragasztó, toll, tűzőgép, fonal a minimálisan szükséges eszköz. Külön méretezést nem tartalmazott a videó. Egy A4-es lapot vágtam kisebbik oldalán félbe, majd a hosszabbik oldalán három-négy felé. (Ez az alap.) A többi adja magát. A répa zöldje egy hosszabb keskeny lap, melyet bemetszettem a hosszabbik oldalán kb. három mm-ként, utána ceruza segítségével pödörtem rajtuk, majd behajtogatva a helyére illesztettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...