hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. március 21., vasárnap

Pólónyuszi

Nehezen indult be, nem sikerült eldöntenem, hogy tetszik-e a minta, akarom-e én ezt megcsinálni. Többször félretettem. 

Szerintem elidegenedtem a pólófonal adta vastagságtól. Amit mostanában csináltam finomabb, lágyabb, vékonyabb. 

A végeredményt viszont szeretem:

Csajos színű fonal. Amit igazán élveztem, a farkuk elkészítése. A pompomot a hüvelyk és a mutatóujjam köré tekert fonalkötegből készítettem. Abból ami éppen más projekt miatt elől volt. Szemeik barna fa gyöngyök.

A nyuszik és az ő répáik. Avagy kész a szett:


Minta: innen
Fonal: barmitarto.hu
Tű: 9 mm

2 megjegyzés:

  1. Ötletes a répa.. nekem nagyon tetszik...nyúszóka is kis mutatós , ép jó tojásfára!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen. A répa egyszerű formájú, nem annyira szokványos forma, de mindenáron répát akartam készíteni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...