hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. március 21., vasárnap

Húsvéti csomagolás

 

A kitalálással sokat kínlódtam. Most nehéz volt egyeztetni azt, hogy milyen alapanyagot tudok itthon megtalálni, mihez van kedvem, időm. Nem akartam nagy dolgot, valami könnyen kivitelezhető cukiságon járt a fejem. 

Varrhattam volna, de a vászonanyagnak nincs tartása és sok cukorka belefér egy, már varráskor is kezelhető méretű varrt répába. (Nem, nem akartam merevítéssel vacakolni. Szóval nem tetszett, hogy nincs tartása és kedvem se volt elővenni a varrógépet. Kézzel pepecselni meg pláne nem.) Horgolhattam volna, nyuszit, bárányt, de ennyi időt most nem akartam áldozni rá. Most túl "zsizsikes" vagyok ehhez. Gondolkodtam még papírdíszen, de nem volt kedvem még sablont rajzolni se. Készíthettem volna filcből díszt, de a pelenkaöltés nem kimondottan tetszik, mást meg nem tudok kitalálni hozzá. Ergo semmi se tetszett. Van ilyen, bár ritkán.

Öletadó: itt. Én filcet vettem elő. Annak egyik derékszögű oldala mentén megfeleztem a lapot. Így szerintem kellően répaformájú lett a végeredmény. Csíkokat pingáltam rá olajpasztellal. Filc a zöldje is. Azt egy kicsit elméreteztem, de szerintem jót tett a külcsínnek, hogy az egyes kis bevágott és lekerekített ívek belső oldalára még pluszban ragasztottam zöldet. A répa és a zöldje között futó sáv vékony, puha gumi. Egykoron virágok készítéséhez vettem. Rá arany színű tollal rajzoltam pöttyöket. Szépen mutat a napsütésben a különböző anyagok színe, az eltérő anyagok szerkezete. A nyuszikat is a gumiból vágtam. Ragasztópisztollyal dolgoztam. Élőben jobban mutat mint képen. Van tartása, kb. erre számítottam. Jelenleg még nincs benne csoki, cukorka.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...