hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. március 26., péntek

Makramé ékszer

Történt, hogy a héten nagyon-nagyon megtetszett egy makramé fülbevaló. A társaságnak a neten már rég' tagja vagyok, időről-időre megcsodálom az alkotásokat. Készítettem is már makramé hópelyheket. Annak napokig hatása alatt voltam, hogy milyen egyszerűek, milyen szépen mutat a fényük, főleg lámpánál és milyen egyediek. 

Az említett fülbevaló is annyira megfogott, hogy belefogtam. A videókról, amiket előzetesen tanulmányoztam persze egyszerűnek tűnt. (Laikusok szemében minden az. "Csak egyszerűen, egyenesen varrd már végig.") Aztán kiderült, hogy csak nem ragadt meg, hogy most alulról felfelé vagy felülről alulra kell az adott szálat rakni, jobbról balra vagy fordítva. A második már klasszisokkal jobban ment. Elmélyültem és csomóztam.

Persze ennyiből nem tudom még a csínját-bínját. Főleg, hogy a kisebb ellenállás irányába haladtam; azt csináltam ami ment, amit már nagyjából felfogtam.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon érdekes...szép lett!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Igazából a technika érdekes, szórakoztató és gyors sikerélményt ad. Fülbevalót azon a pár kisebb darabon kívül nem hordok, ezért elajándékoztam.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...