hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. június 30., kedd

Baba lábbeli

Egyik kolléganőmnek babája született. Természetesen innen adta az ötlet magát. Találtam egy honlapon mintát, ahol leírás volt, igaz nem magyar nyelven, de a képek és számok nemzetköziek. Egész jól ment a kódfejtés. Már-már elégedetten állapítottam meg, hogy az elmúlt évek kötögetésének volt értelme. Ügyesebb vagyok, jobban átlátom a dolgokat és utána kezdtem talán kifáradni és akkor csúfosan belegabalyodtam a kívül-belül-jobb-bal misztériumába.

Az első cipőcske elkészülte után nem győztem újból és újból rácsodálkozni, hogy mindent ugyanúgy csinálok (ugyanazon az oldalon kezdtem a hátsó rész kötését, ugyanazzal a technikával és ugyanarra szaporítom a pántot) és mégis a másikkal szimmetrikus (egyik balra, míg a másik jobbra csatolódik)... de azért kötöttem tovább és azután arra csodálkoztam rá, hogy milyen ronda lett az első darabon hátul az összevarrás, pedig nagyon igyekeztem és nem is úgy emlékszem, hogy rosszul sikerült volna... ez már így marad, gondoltam, hiszen a szálak el vannak dolgozva... semmi nem lehet hibátlan... végeztem a második darab kötésével is, már csak az összevarrás volt hátra, mikoris egymás mellé tettem a két darabot és azt látom, hogy a lábfej mintázata eltér egymástól... azon minutumban leesett, hogy mi is történt... valamikor a történet közepén kifordítottam az elsőt (nyilván, hogy a szálakat könnyebb legyen eldolgozni) és úgy is maradt. Visszafordítottam, így már passzoltak a mintázatok, viszont az első darabon a gomb belül volt, a második pedig ugyanúgy - nem az elsővel szimmetrikusan gombolódott.


Nyeltem egyet. Az én hülyeségem. Tudtam, hogy ha aznap nem fejezem be, talán másnap, harmadnap nem lesz hozzá kedvem. Az összezavarodáshoz segítségemre volt a lusta minta is.


A fonal egy nagyon jó bambusz-pamut keverék. Ráadásul jó árú. Gyönyörű, finom lila szín, de sajnos nehéz megörökíteni.


Fonal: Fibranatura Bamboo Jazz 205
Tű: 3,25 mm
Fonalszükséglet: 27 gramm
Minta: Innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...