hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. június 28., vasárnap

Sakura ball

Tavaly is tervben volt, de időszűkében voltam és túl bonyolultnak is találtam. Most megnéztem a videót és kiderült, hogy nem is olyan nehéz. A közepes és a nagy méretűt gömböket készítettem. Nem tudnám jegyzet nélkül megcsinálni, csak az első sort (kört), de segítség mellett megy. Már ha nem álmodozok el és vesztem el a fonalat, hogy hol tartok éppen.

Akár egy fonalkísérlet is lehetett volna. Egy kevertszálas, egy tiszta gyapjú és egy tiszta pamut.... és próbálkoztam még pár "levél" erejéig tiszta akrillal is. Az akril nem volt a legjobb minőség és vékony is volt. Elveszett benne a minta. A pamutot annyira nem szerettem, az egyértelmű kedvenc a kevertszálas.

Ráadásul abban csillogó szál is van. A tévé fényében csodaszép a fonal. Abszolút kedvenc.

Sokáig gondolkoztam a függesztéken. Valamelyik egyszerűen a saját fonalából van és a csomót a gömb belsejébe rejtettem. Előkerült az a fém - kulcslyukhoz hasonló alakú - bigyó, amihez kerestem gyenge kis gyöngykupakokat. Azt hittem semmire se jók, de a széleit befelé hajtottam, így homorúbb lett. Ezeket tettem a bigyó és a gömb közzé. Annyira azért nem volt meggyőző, hogy simán a horgolt gömbbe való szúrásával benne is marad egy kisebb erő kifejtésekor. Ragasztópisztolyt hívtam segítségül és nyomtam a horgolás és a gyöngykupak közzé keveset. Szerencsére amitől tartottam, hogy csúnya lesz, ha megszárad, nem jött be.


Fonal: KicsiKató Honor (kék)
YarnArt Babymerino (bordó)
Alize Bella (fehér)
Tű: 2,1 mm
Minta: Itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...