hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. június 29., hétfő

Jázmin bogyó kívánságra

Egy kedves ismerősömnek, amikor megmutattam a jázmin mintával készült karácsonyfadíszeket, rögtön az ugrott be, hogy ebből milyen jó lenne egy pár fülbevaló.

Hozott is hozzá fonalat, amiből próbáltam minél takarosabbat készíteni. Nekem mániám, hogy legyen minél kisebb. Igaz, ennek nem nagyon van súlya, de akkor is. Első próbálkozásra elégedetlen voltam, aztán már csak annyira húztam ki a szálat - készítés közben - amennyire muszáj volt.


Fonal: Alize Forever Simli
Tű: 1,75 mm
Minta: előző bejegyzésben

2 megjegyzés:

  1. Nagyon ügyes vagy... én biztos nem tudnám elkészíteni,és tényleg szuper fülbevalónak is!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Ebben igazából nem a technika a kihívás, hanem az, hogy átlássa az ember a mintát (hol tart, mit miért csinál). Nyilván nyugodt percek is kívánkoznak hozzá.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...