hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2020. június 5., péntek

A kevesebb néha több

Rengeteg dolgot írhatnék. Miért pont ezt, miért pont most. Mindenkinek szüksége van hitre, reményre, bizakodásra. Volt időszak, amikor azok voltak a legbiztatóbb, legmegnyugtatóbb szavak számomra, hogy "Imádkozok érted!" Sose gondoltam volna.


Már évekkel ezelőtt kinéztem egy makramé keresztet. A héten próbálgattam, de túl vékony volt a zsinórom - majd gyakorlásra elhasználom - és tartás nélküli a készülő darab. Egyfajta csomó változatait használta és a videón néha nagyvonalúan ugrott, hogy "ugyanezt a másik oldalt is"... Nem is éreztem azt, hogy az alkalomra, az egyénnek az megfelelő lenne. 

Azután rátaláltam a paracordra és egy jó videóra. Kicsi, masszív kereszt lett belőle. Elégedett vagyok. Nem kell mindig "nagyot szólnia" a végeredménynek, néha a kevesebb több. Nem mellesleg jobban is élveztem ezt a munkát. Rövid idő alatt lett eredmény, jó volt erőt belevinni, feszesre húzogatni. Nem igényelt nagy előkészületet, koncentrációt.

Nem is vágyok újabban nagy kihívásokra. Békére, nyugalomra, egészségre, kiegyensúlyozottságra annál inkább.


Anyagszükséglet: 2 méter paracord
Minta: Itt

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...