hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. január 5., szombat

Fürdőszobai tároló

Sokáig ellenálltam az ilyen-olyan tárolóknak, mondván, hogy porfogó és csak arra szolgál, hogy a trehányságot növelje hiszen mennyivel egyszerűbb fogni az apróságokat és válogatás nélkül besöpörni a tárolóba.


Aztán jött a zsinór és pólófonalak mekkája és nem csak ajándékba, hanem otthonra is készítettem egyet. (Egy meg tervben van, mert ajándékba kaptam hozzá fa alapot.) Úgy ítéltem meg, hogy a fürdőszobába elkél el a mindennapos (minden hetes) használatban lévő dolgoknak.


Lehet, hogy ha most esnék neki, eggyel kisebb méretűre csinálnám az alját, még most is vacillálok rajta, hogy mi lett volna a jó. Lebontani nem fogom. :)

Nem akartam egyszínű sárgára. A fürdőszoba kék, így belecsempésztem kevés kéket is. A kék zsinór ilyen módon történő behúzását még nem láttam sehol. (Nem mint ha olyan nagy találmány lenne.) A masni végén nem mutatott volna jól egy-egy hatalmas bog, ezért inkább kevés körömlakkot kentem rá.


Fonal: Lovely Cotton és Bobbiny zsinórfonalak
Tű: 7 mm
Ötlet a széléhez: Innen
Mérete: 15 cm széles, 11 cm magas

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...