hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. december 28., csütörtök

SBS avagy Életkendő

Tapintásra nagyon szuper fonal; 70% gyapjú, 30% műszál. Sokat nem tudok róla, mert hiába tartalmaz mindent a világháló, alighanem az elsők között vagyok, akik lecsaptak rá. Olyan, mint ha kézzel készített lenne, mert nem egyenletes a vastagsága. 

Ma már lehet, hogy a választékból más színt választanék, de az az igazság, hogy lutri. Nem lehet tudni, mit rejt a gombóc belseje. Különlegeset akartam, ezzel szemben először unalmas volt a szín. Nézegettem-nézegettem és próbáltam barátkozni vele. Már azon is gondolkoztam, hogy elpasszolom, de a gyenge célzásomat nem követte lelkesedés.


Fonal: Scheepjes Our Tribe 973
Tű: 3 mm
Anyagszükséglet: 1,5 gombolyag
Minta: Lion Brand Yarn - South Bay Shawlette

Kétágú fonal, két általában merőben különböző színnel. Aztán egyszercsak jött, a többiből kitűnő, zöldes szín. Mint az életben, hogy vannak az egyhangú napok, mindig ugyanaz, aztán egyszer történik valami és utána soha nem lesz ugyanaz, szín költözik belé. Ez egészen jó zárszó az év utolsó napjaira. Állítólag mindig van remény a változásra. Nekem nagyon kell vigyáznom, hogy pontosan fogalmazzam meg kívánságaimat, mert eddig kétszer kívántam valamit és teljesült, csak egészen másképp, mint gondoltam.

Na meg abból a szempontból is Életkendő, hogy egy szívás volt a vége... mert nem tudok kettőig se számolni. Amikor már azok a szép hosszú sorok voltak kétszer is elrontottam (szinte) ugyanott, melyet kétszer másfél sor bontás követett, majd gyorsan letettem arról a tervemről, hogy még plusz két sort ráhorgoljak (ha már ennyire nem megy a számolás). Kimosás előtt 110 cm hosszú volt, blokkolás után 135 cm. Kb. ennyit is szerettem volna. Szépen kihúzogattam, szinte idomult magától. Azonban tűket nem szurkáltam bele. (Van rossz tapasztalatom "biztos, hogy nem rozsdásodik" gombostűkkel.) Mindössze kb. 15 deka.

Öt nap foglalkoztam vele pár órákat (elég lett volna négyet, mert az ötödiken csak a bénaságomat javítottam ki). Szóval ez egy elég gyors projekt. Bár az ötödik nap már nyűgös voltam, mert ez nekem így is hosszú idő volt.


ui.: Azt hiszem érzékenyebb vagyok a gyapjúra, mint az átlag. Ezekben a modern fonalakban jól finomítják a gyapjúkat. Ez egyáltalán nem szúr, viszont nagyon puha. Most meg már egészen úgy látom, hogy szép ez a szín, különösen, hogy szolid és vannak benne drappos árnyalatok is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...