hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. december 10., vasárnap

Rénszarvas csörgő

Egy édes kislánynak:


Fonal: Gilice (a Barkától)
Tű: 3,5 mm
Intuíció: Innen

Ez egy gyors horgolás függönykarika alapra. A belseje egy kb. 2 cm-es csörgőt is rejt. (Szívesen tettem volna bele Kinder tojás alapot, de az nagy ehhez képest.) Az ilyen kis karikás csörgők között elég munkásnak számít. Tizenöt elemből áll.


A végén kicsit bajban voltam, mert a karika részére kisebb "csatlakozást" készítettem, mint az eredeti, illetve a rendelkezésemre álló fonalból nem tudtam volna ilyen szépen ívelt csipkegallért készíteni, meg nehezen ment volna a körbehorgolás is nekem. Nem is feltétlenül ragaszkodok a "másolásra",  ezért nem is ragaszkodtam hozzá.

Ahhoz képest, hogy teljesen bizonytalanul álltam neki - mintát nem vásároltam - mégiscsak sikertörténetnek érzem. Az egész - a fa aljától a szarva csúcsáig - alig 11 cm és egyáltalán nem egyszerű kicsit horgolni. Próbáltam mindenre figyelni. Jól odaerősíteni, apróra megvarrni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...