hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. december 30., szombat

Búcsú 2017-től

Méltó-e ez a kis blog, illetve a munkám arra, hogy éves értékelést írjak? Jó sok bejegyzés született idén, igaz, ezek java az utolsó negyedévben. Mindegyiket nagy lelkesedéssel és örömmel készítettem. Ilyenkor egészen gyerekké válok én is és kíváncsi vagyok, tudom-e a kihívást teljesíteni. Bár nem vagyok olyan megszállott, mint sokan, de én is ismerem azt, hogy a tévé megy és én csak hallgatom.

Idén egy új technikát próbáltam ki; a kanzashit. Ez volt az idei első bejegyzés és a végeredmény most a karácsonyfa csúcsdísze. (Került még alá egy fehér és egy kék szalag is, így lett teljes.) Többet gyakoroltam a kötést és a varrást. A kötésben megismerkedtem a brioche technikával. A húsvéti és a karácsonyi időszakban előkerült ismét a transzferálás, mely gyors eredményt és sikerélményt nyújt. Nagy kedvencem a rénszarvasos csörgő. Horgoltam kalapokat is. Karácsony előtt ismét égettem fába mintákat. Varrtam ruhát, mellényt.

Kedvenceim:


Megkerestek az RTL Klubtól nemrégiben. Egy új műsorhoz kerestek szereplőket... Nem leszek médiasztár. Nem vágyok a világot jelentő deszkákra, inkább blogolok tovább.

Elmondhatom, év végére kifáradtam. (Egyébként is így érzem.) Ismételten megfogadom, hogy jövőre nem így lesz. Egyébként is elgondolkodtató egy kézművestársam egy héttel ezelőtt a közösségi oldalon tett bejegyzése; el volt keseredve, mert hozzátartozóinak nem kellettek az általa horgolt-kötött sálak. Több hozzászólás érkezett, melyben szinte mindenki beszámolt soha viszont nem látott darabokról, szekrény mélyén landolt cuccokról.

Jómagamat is elgondolkodtatta a karácsony. Idén nem volt olyan nagy lelkesedés, mint az előző években. Ideje ismét átgondolni az egészet; egyelőre csak annyi van a fejemben, hogy nem apróságokat készítek, hanem nagyobb, hasznos dolgokat. Másképp osztom az időmet (ha-ha-ha), hogy már őszre minden készen legyen. Jövőre több dolgot készítek magamnak, többet kötök és horgolok.

Az általatok legtöbbet nézett idei bejegyzéseim:


A blog történetében leggyakrabban nézett oldalak. Azt hiszem, több ilyen jellegű bejegyzés nem készül, mert ezek toronymagasan vezetnek:


Nem minta alapján készítettem őket (kivéve a baglyokat). A sünit nemrégiben láttam egy fórumon. Nem is megsértődve, hanem inkább meglepettségemben jegyeztem meg, hogy az az én munkám. "A google a hibás, az adta ki. Már nem tudom, honnan mentettem le." Nohiszen! Egyébként a "minta" már előttem is titok, mert ad-hoc jelleggel készült. A szívek a szívem csücskei. Egyetlenegy embernek adtam oda a mintáját. Aztán egyszer netes kutakodásom alkalmával böngésztem, hogy készítettek-e már hasonlót. Az oroszok igen (meg azóta lehet, hogy már fű-fa). Aztán megnéztem a dátumot és én hamarabb készítettem. Legalább ennyi! Ők egyébként rém ügyesek és találékonyak.

Mindenkinek boldog új évet kívánok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...