hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. december 3., vasárnap

"Otthon" adventi koszorú

Már évek óta tetszenek a kötött alapú koszorúk. Mire én megcsináltam, talán ki is ment a divatból. Az egyik pulóveremhez árultak egy hasznavehetetlen akármicsodát. (Akinek hasonló pulcsija van se használja. Nem jöttem rá, mire jó, de pont elég lett az elbontott fonal.) Elég jó minőség, így puha, vastag "kabát" lett belőle.

Igyekeztem minél kevésbé takarni a szép csavarást. A másik, amit ki akartam próbálni az a fényes gömbök ragasztása. (Hát igen, ezt a szép alapot kvázi tönkre kellett tenni ragasztgatással.) A két bronz fenyő is a szívem csücskévé vált. Akkor már a transzferálás se maradhatott le. Ja, és a szalagot is szeretem.


Eredetileg fehér-piros lett volna, de a gyertyákat meglátva inkább ez a személyiségemhez jobban illő lett. A fonalon egyébként sokat vacilláltam. Örülök, hogy végül nem vettem drága pénzért drappos-sárgás vagy lilás-rózsaszín fonalat. Számomra a három verzió közül még mindig ez a nyerő!

 

Eredetileg úgy volt, hogy beviszem a munkahelyre, de mégse váltam meg tőle.

2 megjegyzés:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...