hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. december 11., hétfő

I don't believe in scarfs

Időről-időre szükség van a beszerzett holmik rendszerezésére. Na, ekkor került ismét elő ez a Stella fonal. Már a megvásárlásakor is nagy volt a lelkesedés iránta. Emlékszem, ment a vacillálás, hogy melyik színt válasszam és végül a Róka mellett döntöttem. Ma is tetszik, úgy hogy szerencsés választás volt! 

A minta kiválasztása hirtelen jött. Megláttam egy ugyanilyen fonalból készült sál-sapka szettet és már döntöttem is. Mivel a fonal is jó vastag, ezért igazi gyors kötés volt. Pár neki üléssel egy hét alatt készen lett.


Minta: Frauke G - I don't believe in scarfs
Fonal: Rellana Stella
Anyagszükséglet: 2,5 gombolyag
Tű: 5 mm

A mintán a kezdeti figyelmetlenségem miatt változtattam. Eredetileg a középen lévő csavarás is mindig egy irányba történt. Eltévesztettem, nem bontottam vissza, pedig aránylag időben észrevettem, így utána már váltakozva csavartam.



Már vagy másfél hónapja megvan. Eközben volt enyhébb idő is, amikor nem hordtam, elfelejtettem lefotózni, majd jött más közlendő. Mindegy, itt van! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...