hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. augusztus 29., csütörtök

Tulipánok

 A halak maradékából a kedvenc virágom.



Le vagyok maradva a dolgok elhagyásában. (Ezek is abba a kupacba mennek.) Jövő héten már több helyen járok. Igazából gondot jelent a csomagolás. Eddig még volt webáruházból küldött, jellemzően eredetileg zsinórt tartalmazó, onnan kimenekített darab. (El is hűltem, hogy egyenként csomagolták, környezetvédelem sehol.) Most már körül kell nézni, van-e másutt, ha esetleg mást tartok benne, azokat össze lehet-e tenni, illetve a nagyságuk megfelelő-e. Ezért én venni nem akarok. Gondoltam arra, hogy van műanyag tasakzáró gép (nem kell komolyra gondolni, egyszer adták ajándékba, akkora mint egy tűzőgép) és annak segítségével gyártok. Mire rábírom magam, hogy keressem meg, mire az előkerül, mire kitapasztalom, hogyan is kell...

2 megjegyzés:

  1. Minden napra jut valami szép... Én a napokba mentem zacsikat venni,összezárosat de mikor kifizettem, és egy másik zacsikra kérdeztem rá,celofán alapu, akkor döbbentem rá, hogy nem is kéne vennem, egy részt drága ,amibe a figurák férnek 80 valahány forint egy darab, a kisebb hetven valamennyi..most amibe a paprikákat teszem el 100 darab 800 forint, ez igaz hogy nejlon, de... miután felszámoltuk a kertészetünket igy aránylag sok csomagoló tasak, celofán maradt meg, , ezeket le lehet vágni, amekkorára akarom, tüzőgéppel tűzném össze, mert a ragasztó, vagy nem fog ragadni, vagy macerás...Nem akarok erre külön költeni.Egyébként nagyon megdrágultak, amiket használunk, spéci én.Két évvel ezelőtt egy kiló töltő anyag 2600 forint volt most 25 dekát vettem 2800ért. catánia is drága lett, most néztük a szemeket, itthon elég drága , mert aránylag elég sok apróságot horgolok.Gondolom a te cuccaid se olcsók...
    Nem tudom mostanába mi van a blogod betöltésével, de sokat kell várni mire bejön..és ha irok az is alig tud megjeleni..Ez csak tenálad van...

    VálaszTörlés
  2. Azt hogy nehezen tölt be a blog, pár napja én is tapasztalom, de nem tudok vele mit csinálni. A képeket kisebbre vettem eddig is. Pár hete én is szembesültem a töltőanyag és a fonalak árával, szomorú. Minden emelkedik. Éppen ezért én a "kedvességeket" eleve "raktáron" lévő dolgokból tervezem. Az is egy kreatívság, hogy lássuk, mi van és mit tudok belőle kihozni. A tasak más kérdés. Az eddig készített dolgokhoz pici elég lenne, a szöveg miatt kell kicsit nagyobb. Ezek a simítózáras tasakok nagyon jók, de jó lesz valami egyszerűbb is. Még mindig abban gondolkodok, hogy erre ne kelljen pénzt kiadni.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...