hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. augusztus 29., csütörtök

Hal 2.0

Ő menni fog a családi karácsonyra. Azt hiszem az elsőnél spóroltam a fonállal, mert ez nagyobb. 

Nem tudom kinél mi vált be. Én megnézem részben vagy egészben a videót. Memorizálok pár lépést és ha elakadok ismét megnézem. Jelen pillanatban el sem tudom képzelni - egyébként se - hogy mappa az ölemben, ami melegít. Közben a gépen a videó, hol megy, hol megállítom. Az is fűt.

No, mindegy. Így eshetett meg az, hogy kevesebb szállal dolgoztam először. Ez már akkor gyanús volt. Viszont nekem jobban tetszik az első. Mind formára, mind színre.


Mellé tettem a lehetetlen színű tekercset. Mind a kettő ebből készült. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...