hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. augusztus 23., péntek

Pillangó

Bekebelezett. Találtam egy nagyszerű lepke mintát. Viszonylag egyszerű, de mutatós. Háromféle csomót tartalmaz.

Ezeket a fonalakat már régóta tartogatom. Amikor megérkezett, akkor azt gondoltam, hasznavehetetlen. Jelentem nem az. Bár most se vagyok okosabb, hogy milyen és honnan volt. Nem feliratoztam. Szépen olvad hőre, nem ég feketére. 

A minta azért tetszett meg, mert a két szárnyát egy-egy lépésben csinálja meg, nem pedig szárnyanként kettőben. Eleve két színt tartalmaz, plusz a középső rész. Szépen behajlik a szárnyainak vége közép felé. A potroh vége is le van kerekítve. (Ez rém egyszerű egy félcsomó mindössze.) 

Nem akartam bonyolultba bocsátkozni, állandóan videót nézni, leállítani. Akkor a kikapcsolódás része odavan. Kétszer megnéztem a videót, két képet lementettem és nosza. Jó, így is volt bontás benne, de kényelmesebb volt, mint a videót nézve csinálni.)

Hozzá olyan gyöngyöt találni, amin átfér a zsinór művészet. Persze lehetne finomabb zsinórt használni, hozzá swarovski kristályt, de gyereknek inkább nem.

Kb. öt centis. Zsinórból a szárnyaihoz 10*50 cm-t (ebből 6 db a zöld) és 2*50 cm feketét használtam.

Magamnak jegyzet, a felső sor utáni sorok: kintről befelé, kintről befelé, a többi meg bentről kifelé.

Minta: Innen

Egy bonyolultabb

2 megjegyzés:

  1. SZUper... szuper... annyira szép és mutatós...Micsoda véletelen... a bagoly után félre volt téve, egy horgolással készült tök egyszerű lepke... Még az első tanulásoknál horgoltam jó párat, még ezer éve...Már újra gondolták, hogy gyöngy a hasa alja...Akkoriban nem használtam , cataniát, nem is tudtam hogy létezik ez a fonal, sőt amigurumiról se tudtam. Kiváncsi vagyok milyen lesz...Szép hétvégét!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Neked is szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...