hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. augusztus 20., kedd

Random kedvesség

Amikor olvastam a csoportról, nagyon megtetszett. Manapság az egymás mellett élők sem tudnak figyelni egymásra, kellenek az ilyen apróságok. Ha egy embernek is kellemessé tesszük a napját vagy hitét az emberségben, akkor nem hiába van.

Reálisan megítélve sok dolog kell, hogy a megfelelő emberhez kerüljön. Bár a csoport leírása szerint nem a visszajelzésért csináljuk, de azért jólesne és engem is segítene az embertelenségben edződő lelkemnek. Kis kikapcsolódás, mely derűt, pozitivitást, örömöt hozhatna és ezzel rajtam is lendítene.

Elsőként a régebben készített, valamiért tovább nem ajándékozott dolgokat fogom elhelyezni. Próbaképp jó ez. Aztán ha időm engedi, egyszerű dolgokban gondolkozok; hiszen a gesztus a legfontosabb.

Szerintem ez a szív - melyet a napokban találtam meg itthon - csak más színben szerepelt eddig a blogon:

Mivel már készen vannak a dolgok, ezért most legnagyobb feladat a szépírásomat elővenni és papírra vetni a kísérő szöveget. :)

5 megjegyzés:

  1. Nagyon jó...szép ez a sziv, láttam egyet, akkor nem mentettem le...sajnálom azóta is, sok szívet néztem, egyik se az, amit akkor láttam... meg van a tanulság, le kell menteni mindent ami kicsit is megtetszik,,, biztos örülni is fog, aki megtalálja...Tett valaki fel irást is, hogy csak nyomtatni kelljen, ha kéred átküldhetem...Miután, én nem járok sehova, igy az én apróságaim váratnak magukra...így szaporodnak... és természetesen készítettem " felnőtteknek " valót is, majd azt is mutatom, abból tényleg csak pár darab van...és persze fontos a visszajelzés is, sajnos kudarc is éri az alkotókat.Én inkább attól tarok, bár ez is hozzá tartozik ehhez az adakozáshoz

    VálaszTörlés
  2. kettőt összevarrva, illatpárna is lehetne, csak anyagból is meg kell varrni a szivet... csak egy tipp

    VálaszTörlés
  3. Köszi láttam a nyomtatott írást. Itthon nincs nyomtatóm és így hosszú hétvégén elő kellett venni a tollat. (Hol van az már amikor külalakból osztályoztak. :D )

    VálaszTörlés
  4. Láttam egy anyuka írását, amit a lánya által készített levegőre száradó gyurma alkotásról írt. Gyakorlatilag szétcincálták. Ez még felnőttként is "fájna". Nincs garancia arra, hogy megfelelő kezekbe kerül. Tisztelni kellene más munkáját. Ha nem tetszik, hagyja ott. Kíváncsi vagyok. Holnap próbálom ezeket elhagyni elég forgalmas helyen.

    VálaszTörlés
  5. azt pont nem láttam, irnál róla? a messengeremre?

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...