hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. augusztus 28., szerda

Aranyhal

De jó lenne találni a mesebelit...

Nem kis munka volt. Ez egy tekercsről készült. Egy 0,8 mm-es poliamid zsinórból. Sűrűn színátmenetes. Nincs is igazán átmenet, egymást követik a színek, egy-egy maximum arasznyi hosszan van. Azért hogy elkerüljem a színbeli káoszt, ezért igyekeztem, hogy a szálak színe hasonló legyen. (Borzasztóan nézett volna, hogy egyik csomó sárga, majd pink, zöld, narancs stb.) Persze csak nagyjából, mert az aranyhal se egyszínű. 

A farokuszonyán próbáltam egyszerűsíteni, mert szerettem volna, ha kisebb helyet foglal és ezáltal nem csak díszítésre szolgálhat, hanem akár kulcstartó mellé, táskára dísznek. Az uszonyát a levágott darabokból csináltam. Úgy döntöttem, hogy az a törzs színétől eltérő legyen. Ezt is egyszerűsítettem.


Videó: Itt

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm! Hozzákezdtem a párjához is. Annak a feje, törzse rózsaszín lesz. A végére fogy el mind a kettőnél az alapszín, akkor vált igazán színessé.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...