hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. március 20., vasárnap

Tüzes angyal

Amikor a tűzmadár színű fonalat megkaptam, ráébredtem arra, hogy nem érvényesül abban a projektben, amire szántam. Félre is tettem. Aztán hirtelen olyan volt, mint a szerelem; nem tetszik, nem tetszik... húúú de jó. Hirtelen szépnek láttam és alig vártam, hogy belekössem valamibe. Természetesen konkrét elképzeléseim voltak; zokni és angyalszárny szín.

Végre egy igazi dögös zoknit akartam, ami első ránézésre is egyedi, határozott színekkel, a csücskeiben ezzel a harsány színnel. Amikor hasonló színösszeállítású zoknit láttam, azt gondoltam, hogy "Na ez az!"

A főszín angyalszárny. Először tartottam tőle, hogy csak "piszkos" hatású lesz, de elég sűrűn tartalmazott foltokat. Néhol még bordó és zöld pöttyöket is. 

Kipróbáltam a tubular cast on-t, mert keresem az ideális megoldást. (Ideiglenes kezdéssel kell a szükséges szemek számának felét felszedni, majd a következő sorban egy sima, egy ráhajtás. *A rá következő sorban egy sima, egyet fordítottan átemel, a következőben pedig egyet simán átemel, egy fordított.* A csillagozott rész közötti két sort még egyszer megismételjük.) Szép és rugalmas patentot kapunk. Mivel nekem kicsi a lábam, rájöttem, hogy nem is olyan fontos számomra az extra rugalmasság, mivel a rüsztömön is simán át tudom húzni a zoknikat.

Hirtelen ötlettől vezérelve visszatértem a fish lips kiss heel sarokra. Többet hibáztam a szokásosnál... a környezetemben élők hozzátartozóiról sorra jöttek a rossz hírek... és ez letaglózott és visszatükrözi a munkám is. 

Felavattam az új zokniblokkolót is. Igaz, csak ráhúztam. Mosásra még nem került sor.

Fonal: KicsiKató fingering (Tűzmadár és Angyalszárny)

Tű: 2 mm

Fonalszükséglet: 54,6 gramm (218,4 méter)

2 megjegyzés:

  1. ÓÓÓ de szép csini zokni...Pont jó igy.Körkötőtűvel köttöd?próbáltam a kesztyűt is körkötűtűvel kötni... hmmmm nekem nem igazán jött be, még ha a sok tű úgy állt mint a sűndisznó .,Vajon mennyire tartósak a zoknik, vagy inkább a fonalak.Szép hétvégét!!!

    VálaszTörlés
  2. Nem körkötőtűt használok. Találtam egy sokkal jobb, komfortosabb megoldást. Három kicsi tű van egy dobozban, melynek két végén tű van, középen pedig damilszerű pár centis rész, mely kellően hajlik ahhoz, hogy a zokni kötéshez alkalmas legyen. Így nem kell szerencsétlenkedni a damil húzogatásával és sokkal kényelmesebb az egész. Meglepően tartósak a zoknik, ha 80%-20% gyapjú-nylon összetételűek. Eleinte azt hittem, hogy majd lyukadni, vékonyodni fog, de szerencsére nem. Legfeljebb sok használat esetén bolyhos lesz kissé.

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...