hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2022. március 19., szombat

Madárka

Mivel háromezer forint alatt nem rendelhettem, ezért most dőzsölök az alapokban. (Hármat már elkészítettem már, maradt még kettő. Meglévő fonalakból dolgozok, ezért nem kérdezek senkit milyet szeretne és próbálom majd eladni. Korábban kérdeztek, hogy szoktam-e csinálni. Ha még sincs rá kereslet, mindenki ilyet kap karácsonyra. :D)

Ez a fonal szuper volt a kis lyukú alaphoz, meg egyébként is. Szép egyenletes mintákat lehet vele kihozni. Hiába indult szerintem az egész "pólófonalasdi" abból az elvből, hogy használt, "leeső" fonalakat újból lehet hasznosítani, a tapasztalat szerint igazán szépet egyenletesre vágott jerseyből lehet készíteni. A minta hasonlít a madaras mintához, amit rendre kerültem, mert bonyolultnak találtam. Ez lényegében módosított búzaszem. Nekem tetszik, hogy visszafogott, mégsem szokványos.

Fonal: Bármitartó Light mustár és arany csillagos fehér

Fonalszükséglet: 56 méter

Tű: 5 és 6 mm

Minta: Innen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...