hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2021. július 18., vasárnap

Minden jó, ha jó a vége

Ezt a fonalat egészen máshoz rendeltem, de mihelyst kibontottam, láttam, hogy ahhoz nem lesz jó. Puha és laza a fonása. Kicsit bosszankodtam magamban rajta, de tudtam, hogy előbb-utóbb megtalálja a helyét. És egy héten belül így is lett, mert közeleg egy névnap. Táskafülem is volt. A zsinórokból egy sárga és egy bézs színű volt. Hozzárendelni nem akartam, viszont nem szerettem volna egyik oldalon ilyen, másik oldalon olyan színű táskát sem. Így lett 1/3-2/3 az arány a színekből mind a két oldalon.

Elsőként elméreteztem a levágott zsinórok hosszát. Azt hittem, mert mást olvastam valakitől. Még szerencse, mert kiderült, hogy ez így volt jó. (Az ő zsinórja majdnem dupla vastag és nem kellett bele ennyi csomó.) Akkor mennyire bosszankodtam volna, ha jól mérem le és félúton kiderül, hogy az egész kuka... Hatalmas nagy mázlinak minősítem.

A 2,4 méter zsinórokkal eleinte nehéz volt bánni. Nem tudtam volna hova felfüggeszteni, hogy kényelmes legyen. Ahogy fogyott, annál jobb volt vele dolgozni. Az, hogy kerek alapról indult, egyfolytában voltak csomók - nem hagytam "üres" részt annak ellentételezésére, hogy végül egyenes legyen az alja - némi cselezést kívánt. Oldalt általában nagyobbak a távolságok. Az aljára két sor laposcsomót készítettem és összeragasztottam a szálakat is nem bíztam a véletlenre a laza sodrás miatt.Természetesen ezeket a belső oldalon műveltem.

Szép ez a fonal, de szerintem van olyan, amivel könnyebb dolgozni - merevebb, formatartóbb. Úgy gondolom lehet jobb küldetése is. Másrészről viszont a kép közel se adja vissza, hogy milyen szép színűek ezek a fonalak. Mind a mustár, mind a bézs olyan "régies, otthonos" érzetű. Kellemes a szemnek. A tapintása is szinte selymes.

 
Fonal: Diva Rope Yarn (mustár és bézs)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...