hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2019. november 11., hétfő

Sírdísz II.

Az idők folyamán arra jöttem rá, hogy ha vásárolok minden évben egy-egy hozzávalót, a csomagban annál nagyobb mennyiség van, mint amit egy évben fel tudok használni. Így pár év alatt van egy olyan készletem, amit változatosan tudok hasznosítani.

Minden évben gyűjtök hozzá zöldet, esetleg szárítok virágot, korona akác termést szedek, borostyánt, tuját, fenyőt. A toboz készletem már évek óta kitart. Idén kivágták a kedvenc csipkebogyó bokromat. Azzal szembesültem, hogy míg pár hete ott volt, a körutam napján már nem.

2 megjegyzés:

  1. Szép és ízléses...Nyár elején kezdtem, és egész nyáron koszorúkat készítettem, szerencse hogy túl vagyunk rajta...

    VálaszTörlés

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...