hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. október 16., hétfő

Mindenszentekre I.

Ma elég energiát és intuíciót éreztem ahhoz, hogy belevágjak a koszorúk elkészítéséhez. A tegnapi napot nagy lelkesedéssel és ilyen irányú várakozással vártam. Igen, egészen más - még ha nem is oly tökéletes - a saját készítésű koszorú, mint a bolti. De mondok valamit, nem is kell tökéletesnek lennie. Hiszen ebben szív, lélek benne van.


A piszkos anyagiak: A 20 cm átmérőjű moha alapja 200 Ft volt. Ez a legnagyobb tétel. Ezen a koszorún van habrózsa is - melyet a színe miatt nem tudtam ott hagyni - ez egy kicsit drága volt, 100 Ft/db. A többi díszítés elenyésző költségű. A ragasztópisztoly betétjének darabja 90 Ft. (Látom a neten, hogy másutt lényegesen olcsóbb. Viszont csak ezért nem rendelek és nem utazgatok, mert a szállítási költség drága.) Tapasztalatom szerint ez egy viszonylag drága város. A betétből a négy koszorúhoz 2,5-3 darabot használtam el. Lehetett volna ez kevesebb is, ha összeszedettebb vagyok és ha le tudom támasztani a ragasztópisztolyt (már réges-rég elveszett a kitámasztója). Persze az se mindegy, ha nagy elemeket ragaszt-e az ember vagy apróságokat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...