hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. október 11., szerda

Csipkebogyós őszi dísz

A múlt héten beszereztem a koszorúkhoz való alapot. Egyúttal vettem őszi díszhez való 15 cm átmérőjűt is.


A dísz készítésénél szempont volt, hogy egyszerű legyen, kevés utána rohangálással, anyagbeszerzéssel, valamint pár hetet kibírjon. Hogy aztán én is könnyebben viseljem a nyirkos, sötét, barátságtalan időt. Eleinte sose égettem el a gyertyákat, mécseseket, de az utóbbi években hangulatosnak találom.

A csipkebogyót mind formájában, mind színében mutatósnak tartom. Azon kívül persze még az íze is jó. Egy hete kinéztem magamnak egy a városban, de nem szem előtt lévő bokrot... Hát nem megjelent a konkurencia? Vasárnap ebéd után, bevackolós film előtt elmentem oda és egy fickó épp fosztotta le a bokrot. Éppen össze tudtam szedni olyan mennyiséget, ami nekem kellett.

Bekerülési költség: 120 Ft volt az alap. A csipkebogyókat - drót hiányában - zöld cérnával erősítettem az alaphoz. Az agyagtál maradandó (hivatalos kaktusztál). A gyertya mai áron - a net szerint - kb. 300 Ft.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...