hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. október 14., szombat

Elfunny beret

Alapjában véve kapucnis vagyok. Jól elrejtőzök a meleg, vízhatlan, szőrmével bélelt téli kabátom kapucnijában. Igen ám, de a többi kabátomnak nincs ilyen jó kis kapucnija. Valahogy úgy alakult, hogy csak egy olyan sapka van, amelyet hajlandó is vagyok hordani. Ez így nem maradhatott!

Nézelődtem a neten. Találtam is egy fizetős tányérsapka (én így fordítanám) mintát, aztán pedig találtam ezt az ingyenes mintát. 

Minta: FadenStille - Elfunny beret (ingyenes)
Fonal: Drops Cotton Merino púderrózsaszín
Anyagszükséglet: 1 és 1/4 gombolyag
Tűméret: 3,5 mm és 4 mm

A minta jól követhető. A nyolcvan kezdőszemet keveselltem, ezért kilencvennel kezdtem. Ennek megfelelően alakítottam a szaporító sort. A saját bénaságomat bizonyítja, hogy a csipkerészt követő fogyasztásba belezavarodtam. Ennek az az oka, hogy a sorkezdetet nem jelöltem be és (magabiztosan) nem is számoltam. Az lett a következménye, hogy az egyes blokkokban a legkülönbözőbb szemszámok lettek. Bontottam... Több hétre félretettem. Aztán a végkifejlet majdnem egyfüst alatt ment... Blokkolás közben tűnt csak fel, hogy hiába a minta, nálam a lezáró sorok soknak bizonyultak és csúnya puklis lett a közepe. Bontás és ha már bontottam, megvalósítottam azt, amit páran mások, akik hasonló sapkát készítettek, kapott egy kis antennát.


Amikor belekezdtem, teljesen rabul ejtett a púderrózsa szín. (Lásd előző nadrág, amit imádok.) Na, azóta belátom, hogy behatárolt a hordása. (Bár a nadrágnál találtam többféle felsőt hozzá a ruhásszekrényben.) Inkább tavaszi szín. Vagy azóta szintén rabul ejtettek az őszi fák színei... :)
 


Ez az első kötött sapkám. Kíváncsi voltam, hogyan áll ez a fazon. Nem véletlen az, hogy nem hordtam sapkákat. Most is inkább a kihívás vezérelt az elkészítésben. Meg kell mondjam - bár egy sapka elkészítése sok embernek nem nagy kunszt - irtó büszke vagyok magamra.

Magyarázkodás: Nem hiába érzem úgy magam újabban, mint akin átment egy úthenger... úgy is nézek ki. Viszont a kép juszt is marad. Ideje volt már, talán csak egyszer volt hasonló.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...