hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2017. október 31., kedd

Flintstone mellény

Tehát ott tartottam, hogy nagyon-nagyon tetszik ez a most divatos anyag. Az általam választott, annyiban különbözik a többitől, hogy a rádolgozott „szőr” nem egyirányba, egységesen áll, hanem körkörösen van beledolgozva, ezáltal „tépett” hatású. Örülök, hogy ezt a mintájában nem, de színeiben szelíd változatot választottam a vadabb, természetellenesebb variációkkal szemben.



Szabásmintám nem volt. Egy kabátomat hívtam segítségül, a gallérmegoldásban pedig ezt. Így megvalósult az az elképzelésem, hogy a gallér nem külön illeszkedik a törzshöz. Hátul került a két gallérrész összevarrásra, valamint a hátához kellett még hozzávarrni.

Ahhoz képest, hogy nem kellett a vágott felületet eldolgozni, sokat dolgoztam rajta. Először csak három gombra került megtervezésre, aztán lett belőle négy. Hiába nem igényli az eldolgozást az anyag, a jobban igénybe vett gomblyuknál én éreztem szükségét, de nem mertem ilyen célból gép alá dugni, inkább öltögettem kézzel. 


Picit idegenkedtem attól, hogy kívülről fogjam össze a két anyagot, de be kell látni, ennek az anyagnak határozottan jól áll, így hát következetesen minden elemet így dolgoztam össze. 

Meg kell mondjam most nagy az elégedettség és nagyon örülök az ölelős, puha mellényemnek. Annál is inkább, mert valami ilyesmi volt az agyamban az elképzelés. Amikor a plusz egy gombért mentem a boltba, megtekintettem ugyanennek a gombnak a barnás variációját. Az lett volna az ideális!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...