hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. augusztus 28., vasárnap

Keleties hangulatú kozmetikai doboz

Adott egy Orifl*mes dobozka, amelyben testápoló volt. Pont ideális pár technika kipróbálására, mert akkor se nagy kár érte, ha nem sikerül.

Transzferáltam és repesztettem. Ma már másképp csinálnám. Mindenáron ragaszkodtam ehhez a vagány kis képhez, amely nem elég, hogy négyzet alakú volt, de sok hely ki is marad a kerek felületből, amelyet akril festékkel "kozmetikázni" is kellett.


Elsőként próbáltam ki a repesztést, amely meglehetősen lekötött. Nehéz volt a gömbölyű felületre egyenletesen felvinni a repesztőlakkot. Utána fedőlakkal próbáltam is enyhíteni az egyenetlenségeket. 

Célom egy keleties hangulatú dobozka elkészítése volt. A doboz funkciója a régi maradt. Natúr kozmetikumokat rejt magában és felköltözik ismét a piperepolcra.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...