hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. augusztus 27., szombat

Idézetes szatyor

Miután kipróbáltam illóolajjal, transfer oldattal és almawinnel kis anyagokon a transzferálást és örömmel állapítottam meg, hogy az almawin is van olyan jó, mint az oldat, örömmel fogtam bele.* Aztán azzal szembesültem, hogy hiába vitte át egy anyagra és egy hullámpapírra is az almawin a mintát előző este, ezúttal meg se moccantja a tintát. 

Oldattal folytattam tehát. Ezzel sikerrel jártam. Aztán csak piszkált az, hogy a fültisztító pálcikába beszáradt a tegnapi próbálgatás után a szer és hiába mártom bele az almawinbe, talán emiatt nem sikerült. Új pálcika ééés ezúttal se jött össze. 

Végül arra jutottam, hogy a nyomtatás hetekkel ezelőtti volt és emiatt nem jött össze. Ennek tesztelése miatt került virág és lepke a sarkokba. Az már almawinnel és másfél nappal ezelőtt nyomtatott lapról. (Az ördög a részletekben rejlik. A "Csókolj" sajnos a szerencsétlenkedés miatt megfolyt. Almawinre tettem még oldatot.)


* Textilre vagy akár más felületre is átvihető nyomtatott papírról a szöveg, kép, ha azt lefelé fordítva a díszítendő felületre fordítjuk, illóolajjal, oldattal fültisztító pálca segítségével megnedvesítjük, majd kiskanállal dörzsöljük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...