hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2016. augusztus 26., péntek

Poháralátétek transzferálással

Egy buszos csevegés eredményeként "találtam rá" a transzfer technikára. Igazából az újságmintás szatyor kapcsán merült fel a téma. Már első hallásra fantáziát láttam benne, mivel szeretem a vintage stílust. Hát még amikor a pinteresten csodálatos 18. századi képeket találtam, teljesen odáig lettem értük.

Még csak hasonló díszítéses technikába se kóstoltam bele. Azt már előre sejtettem, hogy legfeljebb egyszerűnek néz ki, de pontos munka szükséges. Ráadásul mindenki másra esküszik és az egyes felület, színes vagy fekete fehér kép átvitele más-más technikát igényel.

Hetekig próbálgattam ezt a technikát, amelynek az a lényege, hogy egy lézerrel nyomtatott papírról a pigmenteket átvigyünk más felületre; fára, textilre.



Ezek az első elkészült művek. A lehető legolcsóbban elérhető rétegelt lemez darabkák poháralátét nagyságban. Ragasztásos technikával készültek. Itt-ott bele kellett javítani, még nem áll rá a kezem a díszítésre a szélének a cicomázására sem, de egészen elégedett lettem velük. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...