hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. december 3., csütörtök

Jégkorszak - téli ajtódísz

Ezzel a koszorúval volt egy kis küzdelem. Elhatároztam, hogy egy olyan téli ajtódíszt készítek, amely nem giccses. Nincs Mikulás, nincs angyalka, nem úszik pirosban vagy csillámban, viszont állatfigura díszíti. 

Szembe úsztam az árral. Kötött alapot akartam. A színhez is "jegeset" választottam. Talán nem véletlen, hogy a neten alig látni, kötött koszorú alapokat. (Ha nincs csavarás benne, nem lehet úgy trükközni, hogy a belülre eső oldal rövidebb legyen, ilyenkor a megfelelő hosszúságot kell eltalálni.) A fonal egyébként nagyon szép, mercelizált, van egy kis fénye. 

Aztán hamar szembesültem azzal, hogy túl színtelen. Világos kék és fehér. Hiába csináltam volna még egy figurát - mondjuk pingvint - még tovább rontott volna a helyzeten. Készítettem tehát egy jegesmedve eledelt, egy halat, de még akkor is kacérkodtam a gondolattal, hogy újabb alapot horgolok. Ennek a tervemnek az vetett véget, hogy sehol se kapni már hungarocell karikát a városban. (Majd ekkor vagy amakkor nézzek be.) Így hát maradt az eredeti külcsín és kapott még maga mellé egy fenyőt, melyet havasítottam.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...