hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. december 27., vasárnap

Narancsos csoki testápoló tömb

Az alapreceptem ez. Igen, sajnos nem lett két színű. Ennek is kétszer fogtam bele. (Érdekes, valamiről már kezdetben érzem, hogy sikerülni fog. Talán még soha ilyen fáradt nem volt karácsonykor, mint idén. Mentálisan is elfáradtam, koncentrálni se nagyon tudtam semmire se.) 

A mérleget okolom miatta. Onnantól kezdve, hogy ragacsos lett, nem lehetett hagyatkozni csak a megérzésekre, vajon miből van benne kevés és mennyi kell még bele. Másodjára se lett egy masszív darab. Inkább amolyan ronda, de jó, a nem fogotén fajtából. Viszont az illata kellemes, az összetevői pedig mesések. Igazából akkor nyugodtam meg, amikor este kipróbáltam. Ráadásul a kisebb forma mennyisége pont egy alkalomra elég. Egy pillanat alatt eloszlatható. Kézmosás és már túl is vagyunk a testápoláson. :) A kis "csokis" tégely pedig helyesen mutat a pipere polcon.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...