hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. december 7., hétfő

Robi róka

Nem tudom, hogy mi teszi, de nekem sokkal jobban tetszenek a kötött holmik, mint a horgoltak. Kifinomultabbnak érzem őket, több lehet bennük a játék (csavarás, minta), egyenletesebb a felület. 

Ez a róka Julie Williams mintája alapján készült. Az elkészítés során annyit változtattam, hogy átültettem a síkban kötős verziót zoknikötőtűsre, mert tartottam attól, hogy a láthatatlan öltésekkel történő összevarrás nem lesz észrevétlen. A fejnél azonban a két szín miatt nem tudtam ezt kivitelezni. Azzal megszenvedtem. A minta szerint nem csak pulóvere, hanem nadrágja is volt. az utóbbiról lemondtam. Így utólag a pulcsi ráadás annak nehézsége miatt sem biztos, hogy jó ötlet. Persze nekem megy, de egy gyerek könnyen húzza-nyúzza. Hátul egyik oldalt a hónaljtól fölig nincs összevarrva. Ez segíti a belebújást.





Annyi előnye feltétlenül megvolt a kötögetésnek, hogy lehetett gyakorolni a különböző szaporításokat, fogyasztásokat, az angol rövidítések értelmezését. Ami nem látszik, de ezért beteszek még egy képet; farka is van. Itt legalább belelóg a képbe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...