hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. november 29., vasárnap

Jegesmaci

Internetről vett ötlet alapján zsenília drót alapra készítettem. Az alap gyorsan elkészült, azonban az apróságok elkészítése hosszas volt. Egyrészt bizonytalan voltam, milyen is legyen. (Hogyan is néz ki egy jegesmedve, még a google-t is segítségül hívtam.) Másrészt sziszifuszi meló. A fejével nagyon hadilábon álltam. Egészen addig bizonytalankodtam, míg nem erőt vettem magamon és szemet, orrot kapott. Akkor már kezdett macis külsőt ölteni. Nekem kedvence a sörhasa. (Sajnos ez a képen nem látszik. Eredetileg a mellső tappancsai a földön lettek volna, de pont azért hagytam a levegőben, hogy látszódjon a hasa.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...