hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2015. november 17., kedd

Arany-szürke karácsonyi gömbök

Szokatlan szín párosítás. Szép az anyag (már évek óta megvan, kevés is volt belőle, meg végül ezt a csillogó arany színe miatt nem is tudnám másra használni), nem gondoltam volna, hogy ilyen nehezen érvényesül. Ha óarany szatén szalagot tettem hozzá, akkor az túl sok volt, komor, barnás. Ha kéket - természetesen itt nem lehet kapni csak a kék két árnyalatát, világosat és sötétet - akkor az nem illett hozzá. Az arany dióbabák zsinórja "elment" vele. Árultak ugyanott arany színből hasonlót, de az gagyinak tűnt. Aztán megpillantottam ezt a kis lapos fémeset és elértem azt a hatást, amit elképzeltem. Érdekes módon nekem nem igazán jutna eszembe ilyen giccseset venni, de itt beletrafált.

Ünnepélyes lett. Az óarany szatén pedig jól kiegészíti. Precízen kellett dolgozni. A gömb is kicsi és a "szalag" is nagyon keskeny. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...