hasonló bejegyzések

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2024. október 14., hétfő

Ráadás

 És egyelőre az utolsó kavics.


A másik oldalán:


Úgy igyekeztem mintát adni ennek a kavicsnak, hogy valami természethez közeli legyen. Képzeletem szerint vagy virágtövére vagy erkélyre virágok közé vagy párkányra kerül. Vidrák és nádastavon. Ahol nyugalom van és a béka a parton pihen. Élvezi a csendet.

És ha már témánál vagyunk, a házikó és az alma újragondolva. A ház új tetőt kapott. A ház a valóságban 3,5 cm. Az alma csak pontosítást, pár ecsetvonást, de jót tett neki: 


A csoportba feltettem. Érdekes kérdések, megjegyzések jöttek. (Hogy szalvétatechnikával készült-e, illetve milyen ecsettel. Csak úgy festettem. Utána néztem a google-ban, hogy milyen ecsettel készült. Képződjek.)


De ezennel tényleg elfogytak. Már matt lakkot is kaptak a maradók. A mágnes miatt várt eddig a bejegyzés. Az még várat magára. Az ami 30 cm hosszú és ragasztócsíkkal ellátott, nem vált be. Amikor feltettem a hűtőre, pár centit csúszott alább, szóval határeset a tartása. A ragasztócsíkról pedig leválik a kavics. Próbáltam ragasztópisztollyal rögzíteni, de az se vált be. Így hogy a teherbírásával is gond volt, próbálok beszerezni neodímium mágnest. Ékszerragasztóm van. Ha az se válik be, akkor a kétfázisú ragasztót javasolták. (Majd ide jegyzem mire jutottam.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...